A1a-A3a – voltijds (38/38ste) – contractueel voor onbepaalde duur

Als afdelingshoofd van de afdeling Openbare Ruimte en Patrimonium verzeker je de dagdagelijkse werking van onze technische diensten. Je stuurt leidinggevenden en stafmedewerkers aan, bent een centraal aanspreekpunt voor de werkzaamheden en projecten van de diensten en volgt de kwaliteitscoördinatie van de dienstverlening van de stad op. Je bent een peoplemanager die weet te motiveren en te enthousiasmeren. Je bent lid van het managementteam en ondersteunt de algemeen directeur bij de uitwerking en opvolging van de beleidslijnen van de stad.

Interesse?

Solliciteer online via dit digitale sollicitatieformulier uiterlijk donderdag 3 maart 2022. Hier kan je tevens je cv, motivatiebrief, een kopie van het vereiste diploma en een uittreksel uit het strafregister (algemeen model 595) opladen. Zorg dat je zeker alle gevraagde documenten toevoegt. We aanvaarden enkel volledige kandidaturen die via de website ingediend worden.

De volledige functieomschrijving vind je ook op deze pagina. Met vragen kan je terecht bij de personeelsdienst:  personeelsdienst@hamont-achel.be of op het nummer 011 51 06 23.